Negociació 3r Autonòmic 2019-?

Aquest any és any de construir altre cop plataforma per la negociació que arrencarà el 2019.

Com sempre que hi ha negociació de Conveni Autonòmic, el sector @AiguaCCOO fem un procés participatiu entre els treballadors i treballadores, afiliats i afiliades i Delegats i delegades del sector per l’elaboració de la Plataforma de Negociació que compren varis canals:

• Mailing, Whatsapp, Espai web
  • Assemblees provincials obertes a tothom que treballi al sector.
  • Jornada/plenari sectorial de Delegats i Delegades del Sector.

Mes a baix d'aquesta pàgina trobaras el formulari per aportar el que consideris!

El whatsapp a les persones delegades ja ha estat enviat.

Us recordem quant i on es realitzaran les assemblees provincials i recordem que aquest espai l’obrim a tothom per afavorir el debat entre els treballadors i treballadores del nostre sector i per tal de que tothom que ho vulgui pugui fer les seves aportacions i exposar les seves experiències. Els cartells de les assemblees els pots descarregar d'aqui (link)

Es quant les posem en comú i les discutim entre tots que ens adonem de la realitat del sector i no nomes de la realitat de l'empresa a la que treballem, recordar que aquest es un conveni sectorial que afecta a uns 6.000 treballadors/es repartits en moltes empreses diferents amb realitats molt diferents tot i ser del mateix sector.

ASSEMBLEES PROVINCIALS:

• GIRONA el proper dia 18 de SETEMBRE a les 18:30 H.
  • TARRAGONA el proper dia 20 de SETEMBRE a les 18:30 H.
  • LLEIDA el proper dia  25 de SETEMBRE a les 18:30 H.
  • BARCELONA el proper dia 27 de SETEMBRE a les 18:30 H.

Totes les aportacions es recullen i valoren per l’equip de Coordinació Sectorial del sector i posteriorment en la Jornada/plenari sectorial de Delegats i Delegades del Sector que es portarà a terme el 3 i 4 d’octubre s’acabarà de decidir i definir la PLATAFORMA negociadora de CCOO que posteriorment s’haurà de consensuar amb els altres sindicats que formin part de la comissió negociadora. DESCARREGA'T EL PROGRAMA DE LES JORNADES AQUI! (LINK)

Per fer aquest procediment es requereixen mitjans, òbviament, que han de sortir del sindicat i específicament del pressupost sectorial, és per aquest motiu entre d’altres que és de vital IMPORTÀNCIA aconseguir l’afiliació dels companys i companyes dels nostres centres de treball, quanta més afiliació tinguem, més força tenim.

Aporta per la PLATAFORMA del 3r CONVENI AUTONÒMIC!!

Fields marked with * are required

Nom i Cognoms
A quina empresa i ubicació treballes?
Escriu la teva adreça de mail
Breu definició de l'aportació. (màx. 4 paraules)
A banda pots fer-nos alguna recomanació o comentari en aquest camp